کد خبر: ۵۲۵۲۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
باتوجه به اطلاعیه باشگاه استقلال در رابطه با دلیل خط خوردن سید حسین حسینی به احتمال زیاد دروازه‌بان ۲۲ ساله این تیم از ابتدا مقابل تراکتور به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبر ورزشی، سینا سعیدی فر دروازه‌بان سوم تیم استقلال به احتمال زیاد امروز در ترکیب تیم آبی تهران مقابل تراکتور به میدان می رود تا یکی از سخت ترین و مهم ترین تجارب فوتبالی اش را پشت سر بگذارد.

سینا سعیدی فر که تا پیش از این تنها یک بار و آن هم یک نیمه در جمع بزرگسالان استقلال به میدان رفته یک گل خورده در کارنامه لیگ برتری اش دارد.

این دروازه‌بان کم سن و سال در بازی استقلال مقابل نساجی مازندران در دیدار برگشت این دو تیم در هفته نوزدهم از دقیقه ۴۶ و شروع نیمه دوم به جای علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم استقلال به میدان رفت.

علیرضا رضایی در آن دیدار نیمه اول را با مصدومیت پشت سر گذاشت و در نهایت ساپینتو ترجیح داد در نیمه دوم از سینا سعیدی فر در ترکیب تیمش استفاده کند. این دروازه‌بان تا پایان نیمه دوم دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود اما در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده شیخی که در دقیقه ۸۱ به جای دغاغله به میدان آمده بود موفق شد دروازه سینا سعیدی فر را باز کند. مسابقه ای که با نتیجه ۱-۳ به سود استقلال تمام شد.

ناگفته نماند؛ در صورت حضور سعیدی فر درون دروازه استقلال مقابل تراکتور، جانشین سید حسین حسینی با آمار جالب تنها ۴۵ دقیقه بازی در لیگ برتر و یک گل خورده مسئول حفاظت از دروازه آبی پوشان در هفته سی‌ام لیگ برتر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها